Wednesday, May 14, 2014

Oat & Wheat

Teks: Nor Razfizah Abd Razak.

Hari ini saya nak bercita tentang kesedapan Oat & Wheat ini. Saya tergerak nak mencuba sebab saya memang penggemar oat. Tambahan pula, dua orang anak lelaki saya yang sedang membesar memang pemakan. Jadi, daripada makan jajan yang tidak berkhasiat dan mempunyai bahan tambah yang mengakibatkan pelbagai masalah kesihatan.

Sebagai ibu dan bapa yang sentiasa ingin memberi yang terbaik buat anak-anak, saya terus mencari. Saya beli ni dari sahabat yang menjual online. Jenama yang saya beli, CVMALLOW . Apabila sudah mencuba, ternyata memang sedap dan mengenyangkan.

Lebih sedap jika dicicah dengan minuman seperti horlicks atau milo panas. Satu peket besar ada 40 peket kecil-kecil. Sekali makan je dah 5 peket kecil...hihi..makan sambl menonton tv memang tak sedar. Highly recommended!! Saya beli dalam RM12 sepeket. Mungkin kalau beli di kedai borong lebih murah.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...