Thursday, March 5, 2015

Hati-Hati Dengan Alfalfa & Vita E Shaklee

Berhati-hati dengan Alfalfa dan Vitamin E Shaklee, Merbahaya Kepada Hubungan Suami Isteri
==============================================================

Menggemparkan!!

Hanya berpunca dari Alfalfa Complex dan Vitamin E yang juga heboh dengan pelbagai gelaran yang HOT seperti vitamin cinta, vitamin intimasi, vitamin suami isteri, vitamin hangat, vitamin honeymoon dan macam2 lagi.

Keluhan seorang isteri " hubungan kami suami isteri sudah berubah" Luah si isteri lagi, kami sudah lama mendirikan rumah tangga,  tetapi sekarang suami saya dah berubah.. suami semakin miang..saya  perempuan, sejauh mana saya mampu kawal"

Sambung isteri lagi.. "Tetapi saya rasa sangat gembira dan teruja . Perubahan ini memberi nafas baru dalam perhubungan kami suami isteri; kami lebih erat, kuasa grip memang berbeza dari sebelum ini. Suami memang miang tetapi miang dengan saya, hihi ;) "

Amaran keras !! 

Berhati-hati dengan 2 vitamin ini iaitu Alfalfa dan Vitamin E lebih-lebih lagi jika anda suami isteri ingin mencubanya, terutamanya jika suami isteri bekerja.

Kenapa?


Anda harus berhati2 kerana penangan Alfalfa dan Vitamin E  bahaya. Bahaya kenapa ye??

1. Dikhuatiri isteri takut utk meneruskan pengambilan Alfalfa kerana terlalu grip.
2. Dikhuatiri juga suami isteri asyik berkepit seperti belangkas sampai tak dapat nak buat kerja lain. Semuanya tergendala J
3. Dikhuatiri sewaktu bekerja si suami asyik teringatkan (angau)  si isteri  dan isteri asyik teringatkan suami. Kerja pun tidak tenang. Silap-silap kena amik cuti separuh hari pula.
4. Dikhuatiri pasangan suami isteri jarak jauh tidak dapat menunggu sehingga hujung minggu untuk berjumpa. Kalau boleh ingin jumpa hari-hari


Jom tengok macam mana rupa Alfalfa tu..macam rumput ke? tauge ke? hihi...






Testimoni-testimoni:
















Jika berminat bolehlah membuat tempahan di 017 700 1749 (sms/ Whatsapp) juga boleh PM saya di fb Izzah Razak.


Semoga Membantu



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...