Wednesday, March 19, 2014

Kisah Herbal Blend ...

Malam tadi si adik, Ayip menangis..." Ibu..Ibu..huhuhu" Memang naluri si ibu tangisan anak bagaikan alarm walaupun perlahan. Aku pun bergegas keluar, memantau keadaan. "Kenapa dik? Sakit perut ke?" "Tak..gatal..." hehehe...geram pun ada..kesian pun ada...ngantuk2 ni, jerit2 sakan sebab gatal je?? Nasib ada "penolong alam semesta" hihi "
" Kudis, gatal-gatal, kena gigitan nyamuk, kena cakar kucing..semuanya aku cuma sapukan krim ni. Cuma sekali sapu, terus senyap sampai ke pagi Si ibu pun boleh tidur lena sampai pagi. Alhamdulillah. Herbal Blend Cream ni krim 1000 guna. Antara yang boleh dirawat: √ Kesan gigitan serangga √ Eczema √ Luka pada puting bagi ibu menyusu √ Melembutkan tumor √ Merawat tumit pecah √ Mengubat luka & lecur √ Merawat ruam pada bayi √ Menghilangkan parut √ Losyen harian Multipurpose. Saya mmg guna ni utk anak2 saya & bakal anak saya hihi mmg mujarab bak mopiko
Berminat ? Call / SMS / Whatsapp : 017 700 1749 ~ Izzah Razak PM https://www.facebook.com/SunnahSuperstore untuk tempahan & penghantaran produk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...